Julafton :)

Som sagt, jag älskar julen :) Anonym ville att vi alla tre skulle berätta om hur vi firar julen så jag kan väl börja (:

Vi firar den hemma hos mig, i Vetlanda :) klockan tio äter familjen frukost tillsammans. Efter det är det en massa stress från olika håll tills klockan elva, då hela släkten kommer. Dvs mormor&morfar, farfar, anders och wille. När de kommer hit, fikar vi alltid. Efter det är vi bara sociala och då brukar jag leka med wille. Idag förhoppningsvis i snön :)
Klockan ett är det julbord, och vid tre självklart kalle anka. Då trängs hela släkten i gillestugan, men jag har en säker plats i soffan eftersom wille sitter i mitt knä ;)
Efter kalle anka fikar vi igen, och väntar sedan på tomten som kommer runt fem. Sen öppnar vi paket, äter kvällsmat, ser på svensson svensson sen åker släkten hem till sig.

Idag ska ju även Rasmus komma hit någon gång ikväll, eftersom vi har tre månader idag :) På självaste julafton (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0