just nu!

Sitter i uppehållsrummet med min goda vän gry och lyssnar på musik, som vi gjort i flera timmar nu, haha :) slutade klockan ett och innan det såg vi bara film, man gör absolut ingenting i skolan just nu.. segt! Men iallafall så är det spex om några timmar så tills dess ska vi nog bara dega vid datan och spela kort ;)
Jag ska träffa min älskling sen! Eller en snabbis iaf, han kommer till stan när jag har spex då ska jag smyga ut :) älskar honom,

annars så är dagens känslor ganska starka. Känner både oro, saknad och sorg över mycket som händer. Är bara glad att jag har så fina vänner som jag har, och jag vill inte förlora någon av dom. är även glad över att jag har världens bästa pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0