maria

Allt är bättre idag! Igår mådde min morfar dåligt och eftersom han är en av dom snällaste och mest värdefullaste personerna i mitt liv tog det hårt på mig, jag blev jätte ledsen. Men idag är läget stabilt om man säger så och han får åka hem från sjukhuset imon :)

I skolan va det lucia på stålöv vilket gick bättre än jag trodde? Detta ska nog gå vägen imon också.
Blev att träffa Julia och Tove från sävsjö en snabbis idag, dom va i vetlanda och shoppade (;
sen tog jag bussen till min pojkvän! Stannade där tills nu och klockan är lite efter nio. Ska plugga lite mer på spanskan även om jag kan den, är så himla nervös.

Imon är det lucia inför skolan också :) niiiice

dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0