Maria

Min tisdag spenderades först med Julia på chili thai, mums! Sen träffade jag Michis Anton och Roswall, gick på stan och fixade lite saker till nyår. Skönt att ha allt fixat nu, bara klädsen kvar men det fixar jag och michis idag! Iallafall, vid fem tiden kom Bobbo & Rasmus så åkte vi runt lite med michaela sen drog vi tre till Myresjö. Blev film och lite, mysigt (:

Vi va bla ute och åkte i skogen, då fastnade rasmus med bilen i snön, haha! Så duktig, jag och bobbo fick putta på och när vi hade gjort det så körde han ifrån oss, snällt :p sen åkte dom och letade efter spökhus bara för att dom vet att jag är mörkrädd ;o taskigt!

annars tackar jag för kvällen pojkar :)

 jag&michaela, love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0