maria har tränat!

Första gången på en månad och det känns underbart. Jag älskar ju att träna, men har varit så mycket i vägen de gångerna vi har haft träning nu på sistone och i veckorna har jag satt andra saker före träningen. Så att jag har tappat kondition får jag allt ta och skylla på mig själv. Men efter dagens träning kom jag på hur mycket jag tycker om fotboll, och det känns asbra att komma igång igen! Får nog bli ett löfte till nyår, att sätta igång med träningen på riktigt igen.

Men nu ska jag inte tjata mer om detta underbara, ska gå ner & duscha sen blogga lite till. Undra om vad? :) Haha, jaja vi hörs om en stund!
Puss,
/bergdalen

jag är alltid lika glad efter träning :) trött dock, men lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0