Marias 2009!

Vi börjar med det bästa, right? :)

årets tre bästa händelser:
* jag träffade Rasmus
Det kommer högst upp på listan, helt klart. Jag träffade världens finaste kille, som gör mig så himla lycklig. Som min dröm prins eller något, i mina ögon är han perfekt och jag hoppas på att få behålla honom 2010 också! <3

* jag lärde känna Julia
Julia Carlsson är en ganska rätt jävla underbar flicka som jag lärde känna i år och är väldigt nära vän med :) Tycker om henne, glad att vi träffades!
Har även kommit närmare anny och ingen är gladare än jag för detta :*

* hela sommaren
Okej, hela min sommar va underbar. Alla sävsjö besök, rix fm fester i växjö och jönköping, eskils cupen, alla dagar och nätter med gry martin adam bobbo sillen och hela det gänget! Saknar dom dagarna asså, riktigt mycket.

årets tre sämsta:
* 26 augusti
Den dagen gjorde jag mitt livs största misstag, jag släppte in världens hemskaste människa i mitt hus och det är något jag kommer ångra tills jag dör tror jag. Finns inte så mycket mer att säga om den saken, den eftermiddagen förstörde hela min höst och om inte jag hade träffat Rasmus hade jag slutat kämpa.

* tappade bort halva hjärtat
Jag bråkade tyvärr med min bästa vän detta året. Riktigt jobbigt för hon&jag va så himla nära, hon va som min själsfrände. Men sen hände saker hit och dit och allting slutade med skrik, tårar och brustna hjärtan. Nu är vi iallafall vänner igen och jag är så glad för det, men vi har slösat bort så mycket tid gumman. Så mycket tid, på ingenting.

* träffade mycket fel folk
Även om man alltid skaffar nya trevliga vänner, träffar man också personer man borde hålla sig borta från. Till exempel vissa idioter från sävsjö önskar jag idag att jag aldrig hade träffat. Självklart finns det underbaringar där också (anny, julia, klemos, puss på er) men vissa vill bara förstöra. Det tycker jag inte om, och jag är glad över att jag har bytt umgänge och umgås med dom från den staden som betyder något för mig.

 han är det bästa som har hänt mig, inte bara 2009, utan i hela mitt liv. åh jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0