måste skryta ;)

Har bakat lussekatter, pratat med Julia och precis tagit ett långt varmt bad! Helt underbart faktiskt, känner mig riktigt fräsh nu. Ska spendera lite tid framför datan, ladda hem lite musik, sen ska jag se på den där filmen klockan nio och plugga :)

Juste, jag måste skryta! I Göteborg såg vi en massa kändisar faktiskt :) Bla cleas malmberg, pappan i lotta på bråkmakargatan. Han som spelar dag-otto i stefan och krister, daniel da silva och mariett eddie och rabih från idol! häftigt ;)

eddie mariett och rabih i nordstan :)

suddig men iaf, jul på liseberg :)

här tänker vi inte på figuren ;) fika på liseberg!

på hotellrummet, det första jag gör på liseberg är att vinna de här skönheterna :)

världens finaste kille. tack för en underbar helg i göteborg, jag tänker ofta på vad jag hade gjort utan dig! & jag kommer alltid fram till att utan min rasmus hade maria inte varit så mycket. du är bäst :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder !

2009-12-07 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0