/ michis

Usch.. Nu regnar det ute, vilket betyder slask slask slask.. Det är det jobbigaste som finns! Men jag är ju inne så tar inte så stor skada utav det. Idag har jag städat mitt rum och varit med Becca. Är riktigt stolt över mig själv, haha. Senare blir det att vara med majsan, räkis och anton. Det blir nog toppen! Hoppas att vi bara tar det lugnt, för är så sjukt trött.. Har egentligen lust att ligga hemma och sova en stund, men är heller med dom. Nej nu ska jag kolla på tv sen fixa mig. Hörs kanske sen?

Asså varför hatar du 95or så mkt? 
 
Vad finns det att gilla? Jag tycker inte illa om alla 95or, för min pojkväns lillasyster är 95a och hon är hur snäll som helst. Och en av mina kusiner är 95 och hon är fantastisk så.. Men det finns några speciella i withala som man skulle vilja döda. De går runt med sitt fula och äckliga löshår och sitt fula smink och kollar snett på niorna. Och det gillar jag inte! Dom tror för mycket om sig själva helt enkelt.. Och snackar skit om mig men tror helt ärligt inte dom skulle våga att yttra sig om jag kom fram! Men vi får väl se nu när skolan börjar igen, moahahahahha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din pokväns lillasyster?:)

2009-12-25 @ 18:15:55
Postat av: Anonym

Lovisa

2009-12-25 @ 20:20:40
Postat av: Anonym

vilka 95or hatar sdu så mykt?

2009-12-26 @ 09:07:18
Postat av: Anonym

vet inte vad dom heter..

2009-12-26 @ 11:12:47
Postat av: Anonym

du är inte så cool som du tror

ekorren talar ut ?

kanske tänka lite på hur du beter dig själv också ?

och hur du kollar snett på andra .

2009-12-26 @ 17:14:40
Postat av: michis

haha okej, modigt att vara anonmy!

2009-12-26 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0