michis

Hejsan, det är på tiden att jag skriver! Helgen har varit jättebra, sov ju hos min älskling. Alltid lika mysigt med han! Igår var väl som alla måndagar.. Ganska tråkig! Vaknade lite efter sju i morse, var ju tvungen att koll apå julkalendern. Den verkar vara dålig. Sen vid tjugo i åtta ringde min älskling och jag fick gå ut och möta han, trots att jag hade sovmorgon till halv tio.. Allt för den man älskar right? Speciellt när man har en prins till pojkvän! Efter skolan var jag lite med becca och sen träffade jag baby då va ;) Nu har jag precis ätit och nu ska jag kolla på tv, hörs kanske sen :)



Syster, jag saknar allt med dig!
Du är en av få som aldrig svikit mig!
Finns här till döden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0