min helg

I lördags va allting helt sjukt, jag fattade knappt vad som hände. Trösta hit och trösta dit, köra hit&dit och jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller tycka, hör åsikter och argument från alla håll och jag kan liksom inte få en egen uppfattning för jag är fast i mitten. Så jag känner mig ganska fjantig just nu.

Annars efter lördagskvällen va det lugnt, jag sov ju hos Rasmus och den tredje advent, igår, åkte vi till kosta med mina föräldrar. På kvällen träffade vi massa trevligt folk, alltid kul. Sen såg jag en film med mina föräldrar & min käraste bror!

Någon som har haft en aningen lugnare och lättare helg än mig?

maria

soulja boy, tell them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0