mot jönköping!

Hej alla bloggläsare :)
Idag är det annandag jul, och jag och min familj ska till min mormor och morfar i jönköping. Anders och wille är där också, mysigt! I eftermiddag blir det hockey, HV71 - Luleå. Det kanske ni inte visste men jag tycker om hockey jätte mycket! Iallafall att kolla på, grymt kul.
Ska vara där hela dagen, kommer hem vid nio tiden då kommer förhoppningsvis bilder, om någon data är ledig. Annars får ni hålla er tills imon.
pusshej (: maria bergdalen

IMON KOMMER JULIA TILL MIG :DDDDDD

 anonym ville att jag skulle visa min mobil och här är den :) rätt snygg, erkänn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg.

hockey är as kul och kolla på:)

2009-12-26 @ 14:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0