myser satan med min älskling :)

Jag beställde en mobil på expert innan som kommer på tisdag, underbart :) fast får den ju på torsdag på självaste julafton, som sagt!
På vägen hem från expert åkte jag förbii godishuset och köpte hem godis till mig & rasmus. Så vi ligger i min säng och ser filmer, bra filmer som går på tv såhär innan jul :)
vad som än händer, så kommer alltid att Rasmus vara den bästa i mitt liv!



 plus att jag sitter i mjukis med uppsatt hår och helt osminkad, har inte fixat mig något sen vi vaknade ;) bara jag som känner mig så bekväm hos min pojkvän,?

Kommentarer
Postat av: josefin

du är inte ensam, hihi! ;)

2009-12-19 @ 23:29:21
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0