Nu är det jul igen

Jahopp nu sitter jag hos mormor och morfar och har precis ätit, nästan alla i hela släkten är här och resten kommer senare! Och nu känns det faktiskt att det är Jul! Men jag börjar också sakna min älskling, just det.. Jag har ju glömt att säga vad han fick av mig i julklapp, jag köpte en lacoste parfym, och jag tror att han blev glad. Om han inte bara fejkade.. Men nu ska jag ner och vara social, vi hörs sen hoppas jag (a) / michis


Halsbandet som jag har på mig fick jag av anton, och ett par öronhängen till det.
Han är så underbar! Tack för den fina julklappen min Anton, I <3 U


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vrf hatar du 95or så mkt

2009-12-25 @ 16:32:22
Postat av: Gissa ;)

Älskar dig <3

2009-12-26 @ 04:44:28
Postat av: michis

I love you! det finns bara en som är uppe kvart i fem på natten och det är min älskling :) <3

2009-12-26 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0