nu är jag förbannad..

Det räckte inte med att du har förstört mitt liv? Du va tvungen att blanda in min pojkvän & min brorsa också? Nu räcker det, jag klarar inte av dig mer. Jag orkar inte ens vara arg, ledsen eller besviken på dig för att du håller på som du gör. Från & med nu radderar jag dig ur mitt liv. Du ska aldrig mer få mig gråta, får mig skrika eller få mig må dåligt över något du borde ta straffet för. Det va ditt misstag, ditt jävla psykiska problem som du slänger över mig. Men som sagt, du är ingenting i mina ögon nu. Inte en människa, du är bara luft. Om jag möter dig på stan, ska jag vända och gå. Om du ser mig, vänder jag bort blicken. & om du säger något till mig igen, ska jag bara ge dig fingret och vända. För mer är du inte värd. Inte ens ett slag, du är inte värd att jag ska behöva spänna min arm för din skull. Inte ens det, du är bara luft, du är ingenting. Låt mig och personer i min omgivning vara, du har ställt till med tillräckligt. Fuck off and die, jag hatar dig mer än någonsin


/ en förbannad maria bergdalen som är förbannat taggad till att ha världens härligaste lov & världens roligaste kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du?

2009-12-19 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0