ont om rutiner, gott om dåliga vanor

Nu är bitchen tillbaka. Orkade inte skriva, för det har hänt lite saker, men ska aldrig mer snacka om det igen så det går över enklare! Iallafall går det superbra i skolan och superbra med min älskling, så allt är underbart! Idag gick jag från skolan vid tolv och gick till min baby, har varit där tills nu. Vi träffade rasse och majsan :) Men nu ikväll ska jag träffa min becca som var Lucia! Hon var jätte fin! Nej nu ska jag gå och fixa mig.. Nästan olagligt att se ut såhär på en fredag ;) Vi hörs imorgon eller senare! Puss michiiiis


Är trött på alla som dömer, är så trött på att ha falska vänner!
Jag kanske inte sagt det till er, men varför skulle jag?
Vill helst inte ens se er mer.. Och speciellt en av mina bästa vänner.
Vilken jävla fitta du är.. Du förtjänar inte mig.. Fuck you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0