pepparkakor :*

Så jävla rätt! Kollade på idol igår med rasmus och hans familj, kan ju bara säga att Erik va värd att vinna, helt klart. Eller vad säger ni andra?

Iallafall så är jag hemma nu och ska baka pepparkakor med min familj när som helst, mysigt värre. Lukten av pepparkaksdeg i hela huset ger lite julkänsla trots vädret! Sen ska jag duscha och fixa mig, få tag i michaela! Hoppas på att hon och anton vill träffa mig rasmus och bobbo för det va rasmus sugen på iallafall :)

Men nu ska jag som sagt baka så vi hörs sen, så lägger jag ut en dagens! puss

maria

 jag och stina som pepparkakor igår på luciat, tycker bilden passar till dagen :) visst är vi söta men becca älskling va finast som lucia, utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med bild

2009-12-12 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0