remember? If you jump, I jump. right?

Tittar på en av världshistoriernas bästa filmer, titanic. Finns ingen bättre helt ärligt och jag kan nästan alla repliker utantill ;) är typ besatt av leonardo di caprio :D
Iallafall så åkte min älskling för ett tag sen. Lite tråkigt men så är det. Klockan är snart 2, och Julia kommer vi 5 så om någon timme ska jag börja fixa mig, känns helt ok faktiskt. Min mage är lite bättre men fortfarande inte bra. Hoppas det går över tills nyår iallafall.
Men nu ska jag se klart på titanic, lägger ut dagens senare!
puss maria

 åh va jag älskar filmen! Har inte ni småsöta läsare någon favoritfilm ni kan tipsa om?

Kommentarer
Postat av: josefin

jag har inte sett titanic, huuhu ;o

2009-12-28 @ 18:25:47
URL: http://josefinflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0