skola :)

Jag kämpar på, haha! Har sovit jätte dåligt inatt, mycket att tänka på och mycket att fixa, ta tag i. Jag vill helst bara ligga kvar i sängen idag ;) Känner för att somna och sova hela dagen, för det känns som om vila är något jag behöver mest just nu. Men vila får jag ingen på ett tag..

Jaja, ska iallafall gå till skolan snart. Så vi hörs inte förens imon! Förhoppningsvis så bloggar någon annan idag också, annars får jag be om ursäkt för både mig och mina vänner men vi är tillbaka imon.
Ni får även bilder på hur jag ser ut på discot ikväll, imon ;)
puss, maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

michis och becca måste blogga lika mycket som du och också lägga in outfit bilder ! :)

2009-12-17 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0