snabbt och smärtfritt

Hej bloggen! Just nu har jag precis fixat iordning i köket. Mamma kommer snart hem med donken mat till mig, mums! Har ju en anledning till att fetta mig. Det är ju som sagt jul! Imorgon får vi entligen jullov, underbart och efterlängtat! Ska ut och köpa en julklapp till min pojkvän och eftersom jag fick 500 kr på jc av farfar och farmor ska jag köpa något snyggt till mig själv också. Ska självklart vara med min älskling också, kanske sover hos han men det märker vi! Efter jag ätit ska jag hoppa i säng. Så vi hörs inte mer ikväll, men puss på er så länge! / michis

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder på det du köper och dagens outfit:)

2009-12-22 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0