svar från frågestunden, majsan (:

Olivia: hur många gånger knullar ni per vecka?
när var ni fulla första gången?
hur många cigg tar ni per dag?
går ni på mogärde,Landsbro eller withala?

svar; första frågan är privat, herregud
andra frågan, asså jag "drack" första gången i sjuan men full blev jag inte, smakade ju typ bara..
röker inte ;)
withala

 

Anonym
vfr är du inte lika mkt med gry längre som innan, är inte era killar kompisar längre?
hihi :D

svar; jag&gry va helt oskiljbara för ett tag sen men sen hände saker hit & dit. Nu är allt löst och vi har börjat umgås lite igen iallafall och det är jag jätte glad för, hon är ju trots allt min gry! Men jo adam&rasmus är fortfarande kompisar.

Anonym

tycker ni själva ser bra ut?

svar; okej vi ska vara ärliga och faktiskt så ja, jag har ett jävla självförtroende och jag ser bra ut men inte överdrivet, asså inte snyggare än någon annan så.


Hanna D

när började ni röka?
när tog ni er oskuld?
fick man fråga vad man ville elr? :)

svar; jag röker som sagt inte men klart jag har testat och det gjorde jag första gången i somras.
jag blev av med oskulden sommaren till åttan.
aa det fick man ;)

 

ida

Maria
hur blev du och din kille tsm? (har försått att du har en när jag har läst bloggen)
hur gammal är han?
har du bra betyg?
Till Alla
kan inte ni visa bilder från när ni var ca 1 och sen typ 5 och sen 8 och sen 11 och sen 13 och sen 14 och så? :)
kan inte ni lägga in mer bilder?
går ni i samma klass?
vad ska ni gå på gymnasiet om ni går på gymnasiet va går ni för programm?
nu kommer jag inte på fler frågor, haha men kul med frågestund (a)

svar; jag&min pojkvän blev tillsammans den 24 september i år.
Han är 18
jag har ganska bra betyg, ja. ett g, ett/två mvg resten vg.
Jag har inte så många bilder från förr men kan försöka fixa detta!
jo jag ska börja lägga in mer bilder :)
Yes vi går i samma klass.
Jag ska gå stylist i nässjö, om jag kommer in. annars samhäll eller något i nässjö i vilket fall som helst.

 


Elin

Vart bor ni?
hur måmga syskon har ni, och hur gamla är dom+
vilka bloggar läser ni?
vad är eran favoritmat?
spelar ni några sporter?
har ni någon pojkvän?
när var erat första seriösa förhållande?
vilket är erat favoritämne i skolan?
vad skulle ni ta med till en öde ö?
vem tycker ni ska vinna i idol, erik elr calle?

svar; vetlanda!

en bror, 17 och en syster, 19

jag läser kissies, dessies och paows blogg. även omdubarakundese.blogg.se

korvstroganof!

jag spelar fotboll, ofc

yes, & jag kan säga att detta är mitt första seriösa för jag har aldrig känt såhär förut.

typ spanska tror jag.

jag skulle ta med data, mat & min familj.

erik!


Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att ni skaffat en blogg tsm :D

du tyckte jag hade bra betyg x) du kommer ju utan tvekan komma in på stylist , poängen blir inte högre än 230 som jag fattade det. Om du har ett g,ett/två mvg och resten vg är det lugnt. jag behöver oroa mig mer ;P <3

2009-12-16 @ 22:38:40
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0