svar på frågorna av michis :)

Går du på mogärde, landsbro eller withala?
Withala

Hur många cigg tar du per dag?
Tror du jag räknar eller? Minst fem

När var du full första gången?
hm.. i början av sjuan

Hur många gånger knullar du i veckan?
HAHA det skulle du allt vilja veta va? lagom många gånger =)

Tycker du att du ser bra ut?
Jaaa.. Eller alltså helt okej!

När började du röka?
Förra sommaren, så har rökt ett och ett halvt år ungefär

När förlorade du oskulden?
När jag var tolv

Är det du som har bott i stockholm? Isåfall varför flyttade du?
Jag flyttade till vetlanda för att min mamma ville det

Har du bott i vetlanda innan? Varför flyttade du till stockholm?
Jag är uppvuxen i Vetlanda, men vi flyttade när jag var sju för mamma fick ett jobb!

Hur måna syskon har du?
2 systrar, Denise 17år och Amanda 12år.

Kan ni inte lägga in mer bilder på er?
Jo självklart..

Går ni i samma klass?
Yes :)

Vilket program ska du gå på gymnasiet?
Jag ska gå stylist =)

Var bor du?
I vetlanda

Hur många syskon har du?
har redan svarat på den..

Vilka bloggar läser du?
Mina kompisars, men även patetiska kissie och dessie..

Vilken är din favoritmat?
Sushi =)

Spelar du några sporter?
Nej, jag hatar sport!

Har du pojkvän?
Ja, jag har världens bästa pojkvän! Anton <3

När var ditt första seriösa förhållande?
I sjuan tror jag .. (a)

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Helt klart matte, haha nej ja skojar bara. Har inget..

Vad skulle du ta med till en öde ö?
Mat, dricka, mina vänner och pojkvän =)

Jaha då har jag svarat på alla era frågor,
hoppas ni fick svaren ni ville ha, vi hörs ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med frågestund :)

2009-12-15 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0