svar på frågorna / becca

Tycker ni själva att ni ser bra ut?
Ibland är jag nöjd med mitt utseende och ibland inte. Men jag har mer saker som jag är glad över än som jag är onöjd med.

Hur många gånger knullar ni per vecka?
Privat fråga ;)

När var första gången ni var fulla?
Vet inte riktigt men vintern 07 tror jag.

Hur många cigg röker ni per dag?
Vet inte beror lite på, kan hålla mig till minst tre.

Vilken skola går ni på?
Withala

Går ni i samma klass?
Japp :)

När började du röka?
I början av sjuan, men riktigt mycket på sommarlovet till åttan

När tog ni er oskuld?
Vårterminen i sjuan

Är din klass bra eller var den bättre på din förra skola?
Den är mycket bättre nu, kommer överens med alla i min klass och det är jätteskönt :)

Är du 94 eller 93?
Jag är 94 tro det eller ej ;) haha

Är du på g med nån?
Kanske (A)

Vad ska du gå på för program på gymnasiet?
Jag ska gå frisör !

Hur många syskon har du och i vilka åldrar?
Jag har en storasyster som heter Linda, hon är 18 år

Vilka bloggar läser ni?
Kollar mest på kenzas och kissies blogg. Men ibland kollar jag runt lite på andra som t.ex. foki eller blondinbella

Spelar ni några sporter?
Ja, jag har börjat på handboll igen så det tränar jag

När var ditt första seriösa förhållande?
När jag gick i åttan

Vilket är ditt favoritämne?
Något av no:ämnena tror jag, för de är de som är lättast.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Cigg, mat och ***** och en riktig skööööön säng :D


Kul att ni ställde så mycket frågor :) puss på er / becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0