svar :)

Svar på frågor som anonyma skriver att ja jag känner malin lite ;) & vi ska lägga in bilder sen discot i eftermiddag :) men sepxet visas inte upp förens på tisdag eftermiddag och jag vet inte om jag får tag i bilder då heller, men ska försöka ;) hihi :)

Iallafall så va discot lyckat igår tycker jag :) är ju aldrig kul med skoldiscon egentligen men jo igår va det rätt nice faktiskt ;) Hihi, & jag är väldigt trött idag så är helt osminkad men då känner man sig ändå väldigt fräsh!
Efter skolan idag ska becca färga mitt hår :) bleka utväxten och sådääär, perfekt! Så det får ni bilder på ikväll och jag ursäktar för den tråkiga bilden i detta inlägget men har pappas data :)

nu ska jag till skolan, puss!

 somras i östanå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte någon i publiken ta kort på spexet och lägga in på datan?

är alla ni tre med, annnars kan ju någon av er ta :D

2009-12-18 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0