trejde advent!

Hey! Ush va allt känns konstigt idag.. Igår på dagen var jag med Anton och kollade på flickan som lekte med elden.. Helt okej film, men bara för att Paolo var med som skådespelare ;) Sen på kvällen träffade jag Maria, Rasmus och Gry, det var total kaos på kvällen men allt löste sig för mig. Men bara av en enda anledning! Min fantastiska pojkvän! Åh, han är bäst! Idag ska jag vara med anton och sen ska jag träffa maria, becca och rasmus! Och jag tror att min älskling hänger med :) Nu ska jag gå och duscha eller om jag ska försöka att sova en stund till? aja.. Det märker vi! Vi hörs ikväll igen / Michis




Kommentarer
Postat av: Anonym

nu tkr jag att ni ska svara på eran frågestund :D

2009-12-13 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0