update 06:26

Godmorgon sötnosar, klocjan är bara halv sju och maria är uppe med tuppen. Ska snart gå och duscha, men min dag kommer vara väldigt stressig så kommer inte hinna blogga idag, titta:
- i skolan är det film & julbord, så på rasterna hinner jag inte ta datan
- efter skolan är det spex till klockan sex
- vid sju börjar juldiscot, som man klär ut sig till.

så mellan sex och sju stannar jag i skolan! Kommer inte hem förens efter elva och då ska jag sova. Så nu vet ni :) ska ner och duscha nu, ciao '


Malin:
Va kul att ni skaffat en blogg tsm :D
du tyckte jag hade bra betyg x) du kommer ju utan tvekan komma in på stylist , poängen blir inte högre än 230 som jag fattade det. Om du har ett g,ett/två mvg och resten vg är det lugnt. jag behöver oroa mig mer ;P <3

svar: Dom visste ju inte riktigt vart poängen skulle ligga eftersom det är en helt ny linje :) så det beror på hur många som söker tror jag ;) Men att komma in på stylist på brinell är just nu det jag kämpar för, så kommer jag in där blir jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är malin någon som bara skrev eller som du känner?hihi

kan ni visa bilder från spexet när ni visar upp de och sen så ni ser ut på juldiscot?:)

2009-12-17 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0