Barnvakt :)

Nu sitter jag hos mr secret hahahahaha! :) den ni. Nej då nu ska vi inte va sådana jag sitter hos kevin och vi ska vara barnvakt åt hans lillebror colin, och jag ska alldeles strax spöa han på bowling på wii. Imon är det fredag, den här veckan har gått väldigt snabbt. Tror att det har att göra med studiedagen vi hade i onsdags. Iallafall så är det up imon också inte för att jag ska gå in för jag är ju faktiskt för liten för det ;) men däremot ska jag var rätt nära för imon äre fight som maria säger! Nu ska jag gå, har det bra

/Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tsm med kevin?

hur många syskon har kevin och hur gammla?:)

2009-11-26 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0