hemma från nässjö :)

Nu är jag hemma, släppte precis av Michis och mamma är och handlar så jag är ensam hemma. Maria+ensam hemma= musik på högsta volym! Just nu är det you found me - the fray, otroligt bra låt!

Iallafall, så verkade gymnasiet i Jönköping bra också. Man får ju liksom bärbar data, det va en liten skola så man får nog den hjälp man behöver och sånt, verkade jätte bra men deras jobb är att få det låta bra också? Grejen är det med boende, kanske låter töntigt men mina förälrdar är mina bästa vänner jag kan inte bo utan dom, än!

Så jag måste tänka på detta, men det är inte så att jag ska välja imon liksom haha ;) Så får tänka igenom detta ordentligt innan jag gör något, men tycker fortfarande att Brinell lockar mest :)
Klockan är bara lite efter åtta så nu ska jag ta en lång dusch och koppla bort mig från verkligheten lite, sen plugga, läsa och sova. puss!

maria, som saknar sin pojkvän..

rasmus<3 här har ni första bilden på min pojke :) är han inte gullig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0