majsannn

Skoldagen gick faktiskt bra, idrotten va det inte många fel på och provet kändes rätt bra också faktiskt :) så skönt att ha det gjort! Mindre kul är att nästa vecka ska två uppsatser in, och vi har spanska prov.. döda mig?

Men iallafall så gick dagen i skolan bra, bara att fel personer befinner sig på witahala ;o vill du tjafsa kom till mig istället för att bara irritera mig, genom att visa ditt fula fejs på min skola! Jag lovar jag kan knäcka dig så ge upp.

Jaja, tack till gry och becca som lugnade mig lite iallafall, haha :) Nu ska jag måla naglarna, plugga lite och sen börja fixa mig för sen blir det nässjö som michis redan har skrivit! mysigt värre :)

"en bild säger mer än tusen ord"

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det?

går den på din skola?

kan inte ni har frågestund eftersom ni precis har starat bloggen och så många inte vet så mkt om er (:

2009-11-26 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0