Måndag igen ;)

Sitter och äter kladdkaka med emma e och emma a :) vi ska precis gå ut och röka. men fick ju lite skäll av maria nu såg jag. Så de är väl bäst att jag uppdaterar ;) haha. Hur var eran dag i skolan då? :) Jag hade en rätt slapp dag, har ju 1 ½ timmes rast på måndagar så. Hade franskaprov idag också, det gick nog inte så bra men franska är ju inte mitt favorit ämne heller :P


Men nu ska vi som sagt gå ut och busa lite ;)
Längtar till sommaren! Tänk när man kan gå ner till östanå i bara shorts och linne!     (bilden är från 08) 

  Längtar till sommaren! Tänk när man kan gå ut i bara shorts och linne! (bilden är från sommarn 08)




/ Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0