michis

Hejsan bloggen! Detta blir det första inlägget i den nya bloggen som jag är riktigt taggad för att vara med i. Gick ju ur min gamla blogg som jag delade med Clara på grund av alla minnen, ville liksom börja om på nytt. Det är ju alltid jobbigt när det förlutna hänger som en tyngd på axlen. Men fortsätt att läsa hennes blogg, onlynew.blogg.se! En riktig toppen blogg! Angående designen kommer den att ändras lite tror jag, men det fixar vi när vi orkar :)
Yesyes, nu ska jag ringa och väcka min pojkvän och fortsätta vänta på becca.. Puss på er!

Bjuder på en bild på mig och lillasyster, visst är hon sockersöt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa en bättre bild på hon ,man ser nämligen inte så bra, men det är hon säkert (y)<3

2009-11-23 @ 18:10:57
Postat av: michis

haha okej det ska jag göra :)

2009-11-23 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0