pust!

Fredagens skoldag avklarad, men nu har vi det jobbigaste kvar eller vad säger ni tjejer? ;) Jag har iallafall suttit och skrivit en hel uppsats nu till so;n som ska vara inne på tisdag, är nästan klar. Ska börja med idrottens inlämningsuppgift idag eller imon så jag kan fokusera på spanska provet nästa vecka! Gud va duktig jag är på att planera :)

Snart kommer min älskling, vilken minut som helst faktiskt :) Ikväll blirre ferre! härligthärligt, :) Kan bli dålig uppdatering från min sida i helgen eftersom jag ska sova hos Rasmus imon, men då får Becca och michis sköta bloggen så länge :) det är positivt med att dela blogg, hinner man inte blogga själv gör någon annan det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0