sliten..

Shululu! Jag har precis kollat klart på en film, vaknade runt halv tio! Den var jättebra, men kommer inte ihåg vad den hette. Igår var jag med min baby, åkte till stina en stund men gick tillbaka till anton sen. Fan vilken underbar pojkvän jag har! Och om en vecka har vi två månader :) Det känns underbart! Snart kommer becca hit, vi ska väl fixa oss och hitta på något. Vi har ju som sagt studiedag idag. Förhoppningsvis träffar jag min älskling en stund ikväll! Just det, jag är typ hur sjuk som helst och nej jag har inte svininfluensan är bara förkyld och hostar.. Ingen feber alls! Så alltså ingen svininfluensa! Men men, nu ska jag kila, puss michis

 


blek och sliten.. osminkad och ofixat hår :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0