Söndag :(

Då är det söndag igen och skola imon :(
Förlåt för att jag inte har skrivit något i helgen men har inte hunnit. Har ni haft det bra i helgen då? Det har jag iallafall :) i fredags var jag hos Emma på lite fest med maria räkan michaela och anton men dem gick sedan till en annan fest. Så då satt jag och emma kvar och kollade på idol sen kom hampus, fidde, kakan, kevin, lollo, kimmy och mathias. Så det var jättekul, sen gick vi till up dock så var det inte lika roligt men aja. Sen i lördags var det slappdag så då var vi några stycken som var hemma hos kevin och kollade på film.

Nu sitter jag och kollar på trolltider och har gjort min ergonomiuppgift som skulle vart inlämnad för några veckor sen men bättre sent än aldrig ;)

Ni får har det så bra så hörs vi snart igen :)

/Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0