Svar till anonym :)

Fick en fråga innan så tänkte slänga in ett litet inlägg med svaret.

Fick frågan:

Är du tillsammans med Kevin?
Hur många syskon har Kevin och hur gamla är dem?

Nej jag och kevin är inte ihop. Vi är bara väldigt bra vänner, fast vi har varit tillsammans innan. Det var inte heller så länge sen det tog slut mellan mig och min förra kille som jag var tillsammans med i 9 månader. Men jag kan säga helt ärligt att jag kommer alltid tycka om kevin mer än som bara vän men alltid när vi har varit tillsammans har jag sumpat det. Men vem vet man kanske får en till chans ;)  

Kevin har tre småsyskon. En lillasyster som heter Nell, hon är 9 år och så har han två lillebröder. En som heter Colin han är 7 år (det var han vi var barnvakt åt) och sen har vi Sam han är ett år.Här är kevin ;) Vet inte hur gammalt det här kortet är. Tror det är taget antingen innan sjuan eller i början av sjuan! Så här såg Kevin ut för lite mer än två år sen :) visst är han söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0