alla hjärtans dag!

Äntligen! Idag är det den mest romantiska dagen om året och självklart ska jag vara med anton och sova hos honom också! Jag har längtat hur mycket som helst till denna dagen, vet inte riktigt varför men det är bara så mysigt. Tror att vi ska beställa mc donalds mat och bara ligga i soffan och kolla på en film. Kanske går vi ut på kvällen och träffar några, men det får vi ju se :) Vi har ju som sagt bestämt att inte köpa något, får se om jag håller det ;) Hihi nejdå, inga presenter! =( har inte varit såhär glad på länge! Men nu ska jag säga hejdå till becca som ska åka hem och så hörs vi senare! Puss michis


Jag älskar dig min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0