Alla hjärtans dag..?

Imon är det ju alla hjärtans dag! Vad ska ni göra? Jag har bara planerat att jag ska vara med min pojkvän och det är allt jag vill också. Spelar ingen roll vad vi gör, men om jag får vara med den jag älskar på alla hjärtans dag är jag nöjd :) Men egentligen så börjar jag undra varför alla hjärtans dag är så överskattat..? Jag menar, det är ju som vilken dag som helst egentligen, bara att man ska vara med sin pojkvän eller flickvän.. Det är själva principen att göra något jätte mysigt som får tjejer att bli så kräsna.. Men jag bryr mig inte så mycket, det är ingen viktig dag för mig. Rasmus är viktig, och jag är glad att jag har en så fin pojkvän att dela den dagen med! :)
/maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0