baby when both of us are loosing..

... this ain't the way the love is suppose to go.

Neyo - Mad :)

Hey sötnosar =)

Jag kom precis hem från skolan nu, mår bättre! Hade lite huvudvärk på slutet men det brukar ju gå över när man kommer ut, =) Iallafall så kom jag nyss hem som sagt, har ätit en banan.. Borde kanske äta mer innan tränignen men jag har ingen matlust. Vet inte vad det är med mig :o Men förhoppningsvis så är jag vrålhungrig efter träningen så kan jag smälla i mig en massa mat då :)

Puss maria

 

 

 Gammal men fruktansvärt fin låt. Detta får bli dagens låt. Neyo är faktiskt riktigt duktig, bla so sick är ju också en bra låt av den snyggingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0