Becca

Tjabba tjena hallå :)

Skolan började ju idag igen, visst känns det härligt? (ironi)
Men i allafall så ska jag börja tänka posetivt för vi har ju bara några månader kvar sen är de sommarlov. Men det känns mest som om det är snön som gör att man känner sig så deprimerad och skoltrött. Så nu tycker jag att den ska bort! Det skulle bara vara tillåtet med snö i december och januari, de skulle vart bra ;)
Men är allt bra med er annars då?
Hoppas att ingen av er har lika hemsk mensvärk som jag! Usch de är tur att man bara har den i några dagar per månad! Eller hur?

Men eftersom jag har sån värk em första dagarna när jag har mens så kollade jag upp lite tips vad man kan göra, t.ex

så kan man träna, genom att man tränar när man har mens kan göra så att all värk släpper

ska man ska inte äta lika mycket socker, och försöka äta mycket vegetariskt

kan man kan ha en värmedyna på magen (de är väl det dem flesta kör med, funkar okej tycker jag. Har en på magen just nu och de känns lite bättre ;P)

och sen de bästa men kanske lite ofräscha tipset är att man kan bli av med värken genom sex, ta på en kondom och kör på ;) då kan de stimulera livmodern så att de känns bättre. Eller om du är singel eller inte vill ha sex när du ha mens, kör med fingrarna! Orgsamen sägs göra jätte mycket!

lite udda inlägg men ni som känner mig vet hur jag är.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0