becca

Hallå på er!

Har vart hemma både idag och igår för att jag har haft så ojnt i magen och för att mina mandlar är svullna igen och de gör väldigt ont de också! Men i allafall så kom älsklingen till mig igår och så sov han hos mig, så mysig är han! Det går inte att beskriva hur underbar han är! Jag skulle kunna göra allting för han, de är bara synd för han värd någon så mycket bättre än mig.

Nu sitter jag och slappar framför tv:n samtidigt som jag lyssnar på lite musik. Vill att mamma ska komma hem måste prata med henne !

Tycker ni att de är snyggt med piercing i läppen? Asså i underläppen på sidan?
Funderar på att ta där för skulle egentligen haft två dermaler eller en piercing på sidan av ögonbrynet men de går inte för huden stöter bara ut dem, och jag är så sugen på att göra något mer!

Så piercing nu eller vänta på en till tatuering?


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag tycker att du ska vänta på en till tatuering.



Och sluta säga att han är värd någon mycket bättre.

Du är den bästa för honom!

Puss <3

2010-02-26 @ 15:49:53
URL: http://sagahein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0