becca

Var hemma från skolan idag, har skadat foten så har inte kunnat soca på hela helgen. De hände när vi va hos saga i fredags så råkade jag kliva på ett uttag som man stoppar i väggen så har två hål i fötterna sen dem där metallgrejorna x) så kan knappt gå och på nätterna har jag så jävla ont så kan inte sova. Så har varit vaken sen tre inatt så mår riktigt dåligt nu, och imon har vi nationella i svenska! FAN vad tråkigt. Aja de är bara att se framåt och tänka på sportlovet nästa vecka.

Blev ett väldigt ointressant inlägg men skitsamma.
Ska försöka fixa bloggen så att min rätta bild kommer upp men ska höra med michis och maria om de är okej, så ska jag nog fråga så att saga hjälper mig för hon är rätt bra på sånt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta mer vad som hände med foten ,fattar itne xp

2010-02-09 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0