Begravning!

Jaha, då var det dags idag. Om två timmar börjar begravningen och hela jag skakar.. Det känns så otroligt tomt och jag bryr mig inte om allas kommentarer om att "det var ju din gammelmormor, hallå?" Okej, so? Och då är det inte okej att vara ledsen? Elakt.. Men fuck you, för inte på humör att tjaffsa just nu! Ska sminka mig lite lätt och fixa mitt hår, sen ska jag självklart ha på mig mina smycken jag fått av min pojkvän! För då känns det som om jag har honom hos mig och han gör mig stark, så förhoppningsvis går det lite enklare! Men nu måste jag göra mig iordning, vi åker här ifrån tjugo över elva! Hoppas ni har en bra dag, vi kanske hörs sen...
Puss michis


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vissa fattar ju inte att man kan vara nära släkt. Som våran släkt alla är nära osv.

2010-02-19 @ 10:46:24
URL: http://sophialinnros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0