Blir nog Frankrike och Italien i sommar! :)

Mamma och pappa sitter och tittar i broshyrer med mig, på Italien och Franska rivieran! :) Vi ska bila, om det blir som vi har tänkt. Ingenting är ju bestämt men vi har som sagt börjat kika runt lite på sevärdheter och fina stränder med bra hotell. Vi ska bila ner till franska rivieran och sen ska vi fortsätta mot Italien. Kommer vara borta ca 3 veckor om inte mer, and I can't wait! Låter ju sjukt härligt. Bila kanske inte är så jätte lockande men tro mig, med mina föräldrar är det inget problem att bila. Vi sträckåker inte, utan stannar på vägen och sover på hotell eller vandrarhem i två nätter, sen fortsätter vi. Gud va jag blir sugen på sola & bada nu! Sommaren är såå välkommen när den väl kommer =)

Har ni några planer på vad ni ska göra i sommar?

Puss maysan

 florens, Italien =) Give it to mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0