Bowlingen i bilder!

Igår blev det bowling som sagt! Va faktiskt jätte kul och jag va inte så kass som jag trodde haha :) Tjejerna vann - vi hade ju faktiskt Sandra och den tjejen är grym ;) Hihi! Efter en och en halv timmes bowling blev det pizzam muy bien! Vi stack även till Withala och kollade läget, fast va inte så mycket att ha ;) Så jag och R gick hem och tittade på Hundtricket - härlig film (:
Puss Maria

min kamera dog efter någon timme men några bilder hann jag med =)
 Sandra & Rasmus!

 Michis och Roswall :)

 Sandra och Bobboman!

 R & R ;)

 Denna får avsluta :) Tack för en mysig fredagskväll pojkar&flickor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder :D

var ni själva där?:)

2010-02-06 @ 19:47:51
Postat av: Anonym

vadå själva ? ;D

2010-02-07 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0