broken strings

Hejhopp! Nu sitter jag hemma igen och mamma och amanda är inte hemma än så det är musik på högsta nivå som gäller. Gårdagen var lika mysig som alla dagar jag spenderar med min pojkvän! Vi var ute lite med maria och rasmus och senare på kvällen träffad vi ju roswall och sandra. Men jag gick hem till anton ganska runt halv tolv så kom han hem vid tio i ett.. Idag vakande vi halv tolv och har städat hela hans rum, eller anton städade mest! Vilken toppen kille jag har, visst? Efter det träffade vi roswall och vi låg alla tre och degade. Jag gick hem runt halv sex, och självklart följde han mig! Nu ska jag snart hoppa in i duschen tror jag, becca kommer vid tio och sover hos mig. Det ska bli riktigt mysigt! Behöver min bästevän extra mycket nu. / michis


Kommentarer
Postat av: hoppas ni svarar :D

vem är det hos? :) kan ni inte visa lite hur det ser ut hemma hos er o på era rum? ;p skulle va kul:D

2010-02-13 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0