DAGENS FRÅGA

Dagens fråga..

Ska jag börja mobilblogga?

Argument: Jag har ju faktiskt fått tillbaka min mobil nu, så det hade inte varit något problem med det. & jag har pengar till att skicka ett mms några gånger i veckan liksom, kostar inte mer än 5 kr eller något? Dagar som idag när jag är i Myresjö, hinner jag inte blogga så mycket, då kanske det vore bra att slänga in en videoblogg och hålla mig uppdaterad? Eller är det onödigt, när vår blogg inte är så stor? Börjar jag mobilblogga finns det säkert chans att Michis och Becca också gör det! Kanske kul att prova på något nytt..?

JAG VILL HA ERA ÅSIKTER
För eller emot mobilbloggning i juliaugustinovember.blogg.se?
För eller emot förändring..?

/ maysan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, börja med det! :D. och gör många videobloggar :D

2010-02-04 @ 15:46:04
Postat av: Anonym

för, det skulle vara jättekul och lite mer kort och så. och så får vi hoppas att beca och michis börjar med.

jätte bra förslag.:)

en fråga

gillar du kommentarer?:D

2010-02-04 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0