Duscha innan träning..?

Kom hem för skolan alldeles nyss och har precis duschat och tvättat håret, även om nästa träning bara ligger en och en halv timme bort? ;D Men jag känner mig fruktansvärt äcklig när mitt hår inte är rent. Hann aldrig tvätta det igår och inte idag på morgonen heller, så fick helt enkelt göra det nu. För mellan 4 och 5 är det bodypump på gymmet och vid 6 börjar åhörakvällen, så hinner inte tvätta det då heller.. & tro mig, det sista jag gör är att gå med smutsigt hår en hel kväll med en massa människor omkring mig! Usch & fy & blä säger jag bara..
Men nu måste jag skynda så jag inte missar när Elvira och Nelly åker till tränignen ;) puss!

 helt osminkad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0