ett minne..

Tänkte dela med mig av ett minne från stockholm lite då och då.. Så var uppmärksamma ;)


Emilia!
Ja var ska jag börja? Jag och emilia blev riktigt tajta direk när jag flyttade till stockholm, vilket var när sommaren innan sexan, så alla nötter som tror att jag "kommer" ifrån stockholm, jag bevisade just motsatsen bitches! Tillbaka till det jag ska berätta.. Emilia var jätte kär i en kille som hette John när vi gick i sjuan och det visade sig att han också var kär i henne. Så dom blev tillsammans. De var varje torsdag och hade det lite mysigt, haha! Iallafall så fyller Emilia är den 29 januari och då hade dom varit tillsammans i nästan en månad. Så John skrev till mig och sa att han inte hade köpt något. Jag hade precis kommit hem ifrån london så jag sa till han att jag hade en oanvänd foundation ( som var alldeles för brun ) och att han kunde ge den till Emilia. Så det gjorde han. Men några dagar efter när det var alla hjärtans dag så gjorde Emilia slut med han. Och det första hon säger är att hon fick en för brun foundation av honom.. Men då sa jag ingenting.. Senare samma dag fick hon veta att John inte varit kär i henne första två veckorna utan blivit det senare och då blev hon jätte ledsen eftersom det var dom första två veckorna som hon var kär i han.. Hon fick även vet att det var jag som gav honom foundationen och då blev hon jätte arg på mig! Vi bråkade och skrek på varandra, men det löste sig senare!

Nu i efterhand skrattar vi som fan åt detta :) Och det är verkligen ett minne som jag aldrig glömmer! Jag älskar emilia och det kommer jag alltid att göra. Vi har hundra fler minnen som jag längtar efter att få dela med mig.
 Vi har alla varit små, visst? :) Fler minnen från stockholm kommer! / michis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0