Fan va folk ska klaga? :D

Anonym: Varför köper du ett löshår som inte är samma färg som ditt vanliga hår? Ser bara konstigt ut!!
Svar: haha ojoj ta det lugnt tjejen ;D Det är såhär när man tar bilder med blixt, blir det olika ljus :) & då ser det ut som om endel av håret är mörkare än det andra. Samma sak i huden, ibland ser man vit ut i ansiktet även om man är brun på ex armarna? ;) Men i verkligheten är det faktiskt samma färg, annars hade jag färgat det, tro mig :) Du behöver inte förstöra ditt vackra morgonhumör med att klaga på mitt hår när du själv är anonym så det är lugnt :D

 Här till exempel, ser du att där nere på löshåret är det samma färg som mitt vanliga? ;) Men där i nacken, där jag sätter i det, är det mörkare? Haha, upp till bevis

Kommentarer
Postat av: Anonym

mickis uppdatera! :D

alltså vad gör din kille för dig egentligen? duger han verkligen för di`g?

2010-02-10 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0