Färdig :)

Klar med håret nu! Glömde dock ta före och efter bilder.. förlåt! Iallafall blev jag jätte nöjd och lägger ut bilder imon istället om hur det blev :) Har varit ute nu med Michis Anton och Roswall sen träffade jag och michis erica :) Längesen man såg den bruden asså!
Anyway, nu ska jag lägga mig och plugga lite inför matten imon.. Om jag orkar, kanske ska nanna istället haha ;D

Annym: för, det skulle vara jättekul och lite mer kort och så. och så får vi hoppas att beca och michis börjar med.
jätte bra förslag.:)
en fråga
gillar du kommentarer?:D
svar; jag försökte mobilblogga innan men det funkade inte :( Får försöka någon gång igen och hoppas att det fungerar =) Ska försöka bli bättre på att ta bilder men lägger ni märke till att jag tar på mig själv varje morgon? Lite duktig är jag allt :D Och jag gillar alltid kommentarer och när våra läsare kommer med förslag och åsikter =) Tack ! <3

/ maysan

 av med sminket, på med mjukis och fram med matteböckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0