Fram med den nakna sanningen

Jag sitter fortfarande vid datan, trots att jag faktiskt borde ha städat och pluggat klart vid det här laget. Men jag är helt enkelt för lat, tyvärr. Får nog alldeles strax ta tag i mitt liv!

Men iallafall, jag läste nyss amandavardet, ni vet, den bloggen? Och för något år sen bara skrattade jag åt henne, tyckte att hon va så himla fånig.. Men nu för tiden är hennes blogg mer personlig, hon lägger ut en massa bilder och försvarar sig själv när bla Paow hackar på henne. Stay strong girl! Trodde aldrig att jag skulle säga det här men tror att tjejen har mognat och hon har blivit en bra bloggerska! Bla så slutar hon med sina mm & aa i varje videoinlägg ;)

Och när man läser bla hennes blogg, kenzas osv, börjar man ju undra..? Amanda är ett år yngre än Kissie, men titta på hur dom klär sig, tar sitt liv på olika stort allvar, osv? Vem är den bästa bloggerskan egentligen..? Hon som provocerar för att få läsare, eller hon som faktiskt kan försvara sig utan att vara lika jävlig tillbaka?

 

Helt sjukt men tror nästan att jag har en ny favorit ;) Vilka bloggar följer ni?

/ åsikter från maria

 Nemen, Kissie och Amanda på samma bild..? Hur ska man ta detta då? ;) hmm..


Kommentarer
Postat av: Cassandra

håller med faktiskt! gillade verkligen inte hennes blogg i somras, men nu är den riktigt bra :)

2010-02-09 @ 19:57:40
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Emil Classon

http://truthtobetold.blogg.se/2008/august/utkast-jag-personligen.html. En blogg som verkligen alla borde läsa mycket kloka tjejer :)

2010-02-10 @ 08:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0